נתניהו ממשיך במתקפה על ההמלצות: "מחורר כמו גבינה שוויצרית"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו ממשיך במתקפה על ההמלצות: "מחורר כמו גבינה שוויצרית"

    ראש הממשלה נתניהו בנאום תקיף היום (רביעי) כנגד המלצות המשטרה: "הדו"ח הזה מוטה, ואני בטוח שלא ייצא מכל זה כלום" • "אני פועל לפי העקרון שאני תופס כנכון לטובת המשק והחברה בישראל. לא מעניין אותי לפעול למען אף אדם, אני פועל למען החברה. עולם הפוך"

    נתניהו צילום: יונתן סינדל פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום בכנס מרכז השלטון המקומי והתייחס, בין היתר, להמלצות המשטרה נגדו אמש. "אני רוצה להרגיע אתכם" אמר "הקואליציה יציבה – אין לאף אחד תכניות ללכת לבחירות, נמשיך לעבוד יחד אתכם למען אזרחי ישראל עד סוך הקדנציה".

    "אי אפשר בלי כמה מילים על ענייני היום – אחרי שקראתי את דוח ההמלצות – אני יכול לומר שזה מסמך מוטה, קיצוני ומחורר כמו גבינה שוויצרית. זה לא מחזיק מים. הדו"ח מתעלם ומטשטש חברות קרובה מאוד, קרוב לעשרים שנה, בין מילצ'ן לביני ובים משפחותינו. חברות שהיו בה מתנות הדדיות, עוד כשהייתי אזרח".

    "שנית, הדו"ח מנפח את הסכומים עד לבלי הכר, בסדרי גודל. הוא מעמיד שם הוצאות ענק במטרה להגיע למספר קסם – מיליון. שלישית, הדו"ח מתעלם משתי עובדות מוחצות שהבאתי אמש וידועות גם לחוקרים, שמוכיחות שלא פעלתי עבור מילצ'ן אלא נגדו – כששברתי את המונופול שלו בייבוא חלקי חילוף לרכב, וכן, כשפעלתי לסגור את ערוץ 10 שבבעלותו ואז מניותיו היו שוות אפס. אז אני יכול להיות מצד אחד פועל לטובת מילצ'ן, ומצד שני אני פועל לרעת מילצ'ן – התשובה לא זה ולא זה, אני פועל לפי העקרון שאני תופס כנכון לטובת המשק והחברה בישראל. לא מעניין אותי לפעול למען אף אדם, אני פועל למען החברה. עולם הפוך".

    "רביעית, הדוח הופך את היוצרות גם בתיק 2000. אני לא בטוח שצריך לחקור יחסי פוליטיקאים ועיתונאים, אבל אם כבר נכנסים לזה, איך יכול להיות שאותי שבלמתי את החוק, פיזרתי את הכנסת וקברתי את החוק אותי חוקרים ו 43 ח"כים שקידמו והצביעו אותו וקיבלו עיתונות מלטפת בידיעות, אותם לא חוקרים. זה אבסורד. כשאני שואל מה למשל עם שרת המשפטים שהביאה חוות דעת מטעמו של נוני מוזס, בניגוד לעמדת היועמ"ש של הכנסת, לא חוקרים, לא ממליצים".

    "חמישית, העולם הפוך גם בעניינו של לפיד – הוא אמר שנחקר בערך כשעה, אותי שאלו כמה שאלות בלבד. וכל זה שעה אחת לו, וכמה שאלות לי וכל זה בחקירה של שנה וחצי. ועכשיו מסתבר שלפיד הוא עד מפתח. אז זה אומר הרבה על ההמלצות וההליך. זנה אותו לפיד שהבטיח להפיל אותי בכל מחיר, זה אותו לפיד שהוא חבר קרוב של מילצ'ן, הועסק על ידי מילצ'ן, הוא דן עם במילצ'ן בענייניו של מילצ'ן, והוא הופך להיות העד המרכזי. מה היה קורה אם אני הייתי עושה דבר כזה, הייתי נחקר באזהרה 7 פעמים. אבל זה עולם הפוך. ברגע שלפיד אומר את מילות הקסם נתניהו, העולם מתהפך – אני מקבל המלצות, והאו מקבל כפיים".

    לדברי נתניהו: "הדו"ח הזה לא יכול להתווכח עם החברות הקרובה שלי עם מילצ'ן, ולייצר תמונת שווא כאילו פעלתי למען מילצ'ן – לא קרה, ואם כבר עסקתי בעניינים הקשורים לו הרי שהזקתי לו. לכן הדו"ח הזה מוטה, ואני בטוח שלא ייצא מכל זה כלום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "קרב חייו" , לך תלמד ליבה אדוני הכתב.